September 3, 2016

#1 pierwszy post




Więc tak.. Cześć, jestem Natalia i będę prowadzić tego bloga! Muszę przyznać, że sam zamiar założenia go trwał już dosyć długi czas. Dlaczego tego nie zrobiłam wcześniej? Hmm.. Byłam pewna, że sobie nie poradzę i nikt nie będzie chciał tego czytać. Poza tym zazwyczaj pewne rzeczy, czynności szybko mi się nudzą. Wraz z początkiem roku szkolnego postanowiłam, że czas to zmienić i oto jest - mój pierwszy wpis.


Pewnie każdy kto czyta teraz ten post zastanawia się o czym właściwie ten blog będzie. Będą pojawiać się tu tematy głównie lifestylowe, jakieś porady, tipy, wskazówki. W związku z tym, iż w małym stopniu, ale jednak interesuję się modą i chciałabym tą wiedzę poszerzać będę starała się zamieszczać posty także o tej tematyce.

Dopiero wchodzę w ten ''świat blogowania'', poznaję wszystko krok po kroku, ale mam nadzieję, że z czasem nabiorę dużej wprawy i będzie się Wam miło czytało moje posty :)

Zapraszam Was oczywiście do komentowania, zgłaszania wszelkich uwag, polecania mojego bloga jeśli Wam się spodoba i obserwowania. Będzie mi bardzo miło i na pewno zmotywuje mnie to do dalszego działania. :)

13 comments:

  1. To teraz czekamy na więcej artykułów :-)

    ReplyDelete
  2. Hej, proponuję zmienić czcionkę na taką, która obsługuje polskie znaki ;) A poza tym 3mam kciuki i powodzenia!

    ReplyDelete
  3. Na pwno dasz radę. Ja też niedawno zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem.

    ReplyDelete
  4. Ja również dopiero zaczynam. Przeczytałam twoje wpisy dotychczasowe i mam nadzieję, że jednak nie zrezygnujesz, bo zaczęłam cię obserwować i chciałabym czytać więcej takich wpisów ;). Pozdrawiam i zapraszam :) Nie poddawaj się :D
    http://pandamowi.blogspot.com/

    ReplyDelete